سوال1: پس از ثبت نام براي من ايميل فعال سازي فرستاده نشده است، براي فعال سازي شناسه كاربري چه كاري بايد انجام بدهم ؟
پاسخ: دو حالت ممكن است اتفاق افتاده باشد يا ايميل وارد شده اشتباه است كه جهت اصلاح ايميل مي بايست با واحد ارتباط با مشتري 1539 تماس گرفته شود ويا در حالت دوم كه ايميل صحيح وارد شده است، ممكن است ايميل فعال‌سازي به قسمت spam همان ايميلي كه با آن در سامانه ثبت نام كرده ايد ارسال شده باشد. در صورت عدم رويت ايميل فعال سازي و اطمينان از درست بودن ايميل بكار رفته، امكان ارسال مجدد ايميل فعال سازي در صفحه اول سايت ايجاد شده است.
سوال2: ايميل بكار رفته در سايت بعنوان نام كاربري بلاك شده جهت تغيير كلمه عبور و وارد شدن به سايت امكان تغيير كلمه عبور از طريق ايميل را ندارم؟
پاسخ: امكان دريافت كلمه عبور در قسمت كلمه عبور خود را فراموش كرده ام از طريق كد ملي و شماره همراه وجود دارد.

سوال1: پس از ثبت نام براي من ايميل فعال سازي فرستاده نشده است، براي فعال سازي شناسه كاربري چه كاري بايد انجام بدهم ؟
پاسخ: دو حالت ممكن است اتفاق افتاده باشد يا ايميل وارد شده اشتباه است كه جهت اصلاح ايميل مي بايست با واحد ارتباط با مشتري 1539 تماس گرفته شود ويا در حالت دوم كه ايميل صحيح وارد شده است، ممكن است ايميل فعال‌سازي به قسمت spam همان ايميلي كه با آن در سامانه ثبت نام كرده ايد ارسال شده باشد. در صورت عدم رويت ايميل فعال سازي و اطمينان از درست بودن ايميل بكار رفته، امكان ارسال مجدد ايميل فعال سازي در صفحه اول سايت ايجاد شده است. 
 
سوال2: ايميل بكار رفته در سايت بعنوان نام كاربري بلاك شده جهت تغيير كلمه عبور و وارد شدن به سايت امكان تغيير كلمه عبور از طريق ايميل را ندارم؟
 
پاسخ: امكان دريافت كلمه عبور در قسمت كلمه عبور خود را فراموش كرده ام از طريق كد ملي و شماره همراه وجود دارد.
 
  
 سوال3: پس از تكميل فرم ثبت نام، پيغام شما قبلا ثبت نام كرده ايد و يا نام كاربري، كد ملي و يا شماره همراه تكراري ميباشد، نمايش داده ميشود؟
 
پاسخ: جهت دريافت نام كاربري و كلمه عبور از لينك نام كاربري و كلمه عبور خود را فراموش كرده ام، با مشخصه ‌هاي كد ملي و شماره همراه ثبت شده در سيستم استفاده نماييد.
 
 
 
 سوال4: پس از جستجوي قطار، در حالتي كه سر جمع تعداد نفرات انتخابي بيشتر از4 و كمتر از6 ميباشد قطارهاي با ظرفيت كوپه4 به رنگ خاكستري تيره نمايش داده ميشود و مجوز انتخاب قطار خاموش ميباشد؟
 
پاسخ: جهت فعال شدن انتخاب قطارهاي با ظرفيت كوپه4تايي ميبايست سر جمع تعداد نفرات وارد شده كمتر ويا مساوي4 در نظر گرفته شود.
 
 
 
 سوال5: پس از جستجو ي قطار با پيغام "  بليط قطار در اين تاريخ يافت نشد " مواجه مي‌شوم ؟
 
پاسخ : ممكن است در مسير انتخابي شما در آن تاريخ حركت قطاري وجود نداشته باشد يا هنوز براي آن بازه زماني مورد نظر پيش فروش بليط قطار انجام نشده باشد.
 
 
 
سوال6: در كادر انتخاب تاريخ، تاريخ جلوتر از بازه انتخابي نمايش داده ميشود؟
 
پاسخ: تاريخ سيستم شما تنظيم نيست ميبايست در قسمت تنظيم تاريخ ويندوز سيستم شخصي، تاريخ را به‌روزرساني نماييد.
 
 
 
 سوال7: آيا امكان خريد بليط قطار با هر نوع كارت بانكي در سامانه وجود دارد ؟
 
پاسخ: خريد بليط قطار از طريق تمامي كارتهاي عضو شتاب كه قابليت پرداخت اينترنتي دارند با هر كدام از درگاه‌هاي بانكي در نظر گرفته شده امكان پذير مي باشد.
 
 
 
سوال8: چرا در قسمت خريد هاي گذشته، براي يك خريد لينك چاپ بليط هاي اينترنتي مشاهده نمي گردد؟
 
پاسخ: ممكن است تاريخ حركت بليط قطار گذشته باشد يا بليط استرداد شده باشد .
 
 
 
سوال9: خريدهاي چند ماه پيش من در ليست خريدهاي گذشته نيست؟
 
پاسخ: اطلاعات خريدهاي گذشته كه تاريخ حركت آن‌ها گذشته باشد بعد از مدتي آرشيو مي‌شود.
 
 
 
سوال10: امكان تغيير نام و نام خانوادگي بليط قطار خريداري شده وجود دارد؟
 
پاسخ: از طريق سايت اينترنت خير ليكن از طريق مراجعه به ايستگاه اين كار با پرداخت مجدد مبلغ كامل رزرو بليط قطار امكان پذير ميباشد.
 
 
 
 سوال11: لحظاتي پس از وارد كردن اطلاعات كارت در درگاه بانك هيچ رسيد و يا نمايشي از بليط هاي خريداري شده ملاحظه نشد؟
 
پاسخ: جهت انجام شدن و يا نشدن خريد ، گزارش خريدهاي گذشته خود را بررسي كنيد چنانچه خريد انجام شده باشد اطلاعات خريد بليط قطار در گزارش خريدهاي گذشته در همان لحظه مشاهده مي‌شود. در غير اينصورت، خريد ناموفق بوده و به منظور پيگيري به لينك خريدهاي ناموفق جهت راهنمايي مراجعه فرماييد.
 
 
 
سوال12: پس از وارد كردن اطلاعات اوليه اعم از مسير، تاريخ حركت، جنسيت و تعداد نفرات و كليك نمودن جستجو، ليست قطارها به صورت خاكستري مي‌باشد و امكان انتخاب قطار مورد نظر نمي‌باشد؟
 
پاسخ: دو حالت دارد. يا تعداد نفرات در نظر گرفته شده بيشتر از حد ظرفيت كوپه است كه در اينصورت رنگ قطار مورد نظر خاكستري پر رنگ است كه با كم كردن تعداد نفرات اين مشكل برطرف مي‌گردد؛ و يا ظرفيت آن قطار در سهميه مورد نظر پر شده كه رنگ قطار مربوطه با خاكستري كم رنگ نمايش داده مي‌شود.
 
 
 
سوال13: قطار جا دارد ولي پيغامي بصورت زرد رنگ تحت عنوان ممكن است به تعداد درخواستي شما در قطار رفت، صندلي آزاد در كنار هم وجود نداشته باشد در بالاي صفحه ظاهر ميشود؟
 
پاسخ: جاهاي موجود در جنسيت در نظر گرفته شده بصورت پراكنده در قطار ميباشد و در كنار هم نيستند كه در يك مرحله خريد انجام شود در صورت تمايل ميبايست تعداد نفرات كمتر در نظر گرفته شود و طي چند مرحله خريد انجام شود. توجه به اين نكته هم حائز اهميت است كه چون سيستم بصورت آنلاين ميباشد اين ريسك وجود دارد كه پس از يك مرحله خريد، در مرحله بعد جايي وجود نداشته باشد (كاربران ديگر جاها را گرفته باشند.)
 
 
 
سوال14: آيا امكان خريد بليت حمل خودرو وجود دارد؟
 
پاسخ: جهت دريافت بليط قطار حمل خودرو از طريق سيستم فروش اينترنتي در قسمت رزرو از محل، آيتم حمل خودرو انتخاب و ادامه مراحل انجام شود.
 
 
 
سوال15: منظور از رزرو از محل بين راهي چيست؟
 
پاسخ: نحوه فروش بعضي از قطارها در برخي از مسيرها مانند تهران-شاهرود، تهران-يزد(پرديس)، تهران-مشهد(پرديس)، تهران-زنجان و تهران-ميانه با عنوان سهميه رزرو از محل بين راهي انجام ميشود.
 
 
 
 سوال16: در مرحله ثبت اسامي مسافرين پس از وارد كردن كد ملي و تاريخ تولد و فشردن دكمه نمايش ليست مسافرين در قسمت نام و نام خانوادگي اسامي ثبت نمي شود؟
 
پاسخ: سيستم زماني نام و نام خانوادگي در قسمت مربوطه نمايش ميدهد كه هر دو مشخصه كد ملي و تاريخ تولد صحيح وارد شود.
 
 
 
 سوال17: بليطي كه از طريق اينترنت خريداري نموده‌ام در قسمت چاپ بليط هم قطار(موبايل) نمايش و چاپ نمي‌شود؟
 
پاسخ: لينك چاپ بليت هم قطار(موبايل) جهت چاپ بليط هايي ميباشد كه از طريق موبايل خريداري ميشوند براي چاپ بليطهاي اينترنتي ميبايست پس از ورود به سيستم فروش با نام كاربري و كلمه عبور در قسمت گزارش خريدهاي گذشته نسبت به چاپ بليط اقدام شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.