براي بليط هواپيما لحظه آخري ارمنستان كه همسايه ايران و يكي از مقاصد گردشگري براي ايرانيان است كه همه ساله تعداد زيادي از ايرانيان به اين كشور سفر مي كنند چه به صورت لحظه آخري و چه عادي تا جذابيت هاي آن را مشاهده مي كنند. با هواپيما شما مي توانيد براحتي به ارمنستان سفر كنيد و اگر بتوانيد بليط لحظه آخري ارمنستان را بيابيد به شما كمك كند تا هزينه هاي خود را كنترل نماييد.براي سفر هوايي به ارمنستان بهتر است بليط لحظه آخري تهيه كنيد تا هزينه كم تري را صرف پرداخت بليط نماييد.

براي بليط هواپيما لحظه آخري ارمنستان كه همسايه ايران و يكي از  مقاصد گردشگري براي ايرانيان است كه همه ساله تعداد زيادي از ايرانيان به اين كشور سفر مي كنند چه به صورت لحظه آخري و چه عادي تا جذابيت هاي آن را مشاهده مي كنند. با هواپيما شما مي توانيد براحتي به ارمنستان سفر كنيد و اگر بتوانيد بليط لحظه آخري ارمنستان را بيابيد به شما  كمك كند تا هزينه هاي خود را كنترل نماييد.براي سفر هوايي به ارمنستان بهتر است بليط لحظه آخري تهيه كنيد تا هزينه كم تري را صرف پرداخت بليط نماييد.

 

سفر لحظه آخري ارمنستان

ارمنستان داراي فرودگاه هاي مختلفي است كه داراي امكانات زيادي هستند اما بهترين فرودگاه اين كشور زوارتنوتس نام دارد كه در 12 كيلو متري ايروان قرار گرفته است و بسيار پر رفت و آمد است اين فرودگاه 12 كيلو متر با  شهر فاصله د ارد و شما مي توانيد با پرداخت هزينه اي اندك به مركز شهر برويد.  

فرودگاه بين‌المللي زوارتنوتس (ارمني: Զվարթնոց Միջազգային Օդանավակայան؛ Zvart'nots' Mijazgayin Odanavakayan) (ياتاEVN، ايكائوUDYZ) فرودگاهي بين‌المللي است كه در سال ۱۹۷۱ ميلادي ساخته شده و در نزديكي زوارتنوتس، ارمنستان و در ۱۲ كيلومتر (۷٫۵ مايل) غرب شهر ايروان، پايتخت كشور ارمنستان قرار دارد. تأمين امنيت اين فرودگاه را نگهباناني از روسيه و ارمنستان برعهده دارند. غالب پرواز  هاي خارجي در اين كشور در اين فرودگاه صورت  مي گيرد و همه مسافران خارجي از اين فرودگاه براي پرواز استفاده مي كنند.

 چگونه بليط هواپيما لحظه آخري ارمنستان بخريم؟

ارمنستان كشوري  هم مرز با ايران است كه همه ساله تعداد زيادي ايراني به اين كشور سفر مي كنند اما بايد دانست كه سفر ارزان به اين كشور نيز ممكن است و شما مي توانيد با هزنيه كم به اين كشور سفر نماييد. براي سفر ارزان به ارمنستان راهكارهايي هست كه ما در ادامه براي  شما آن را بيان خواهيم كرد.

 

سفر زميني

براي سفر به ارمنستان شما مي توانيد از مسير زميني برويد تا بتوانيد در شهر هاي ايران نيز گشت و گذار كنيد و از  آن لذت ببريد و هزنيه كم تري نيز پرداخت نماييد. اما اگر قصد داريد حتما با هواچيما سفر كنيد بليط لحظه آخري نيز به شما كمك مي كند تا هزينه خود را كاهش دهيد و صرفه جويي كنيد.

بهترين بليط هواپيما لحظه آخري ارمنستان

براي سفر به ارمنستان شما مي توانيد به صورت شخصي و با اتومبيل خود سفر كنيد در اين صورت هزنيه هاي شما بسيار .كاهش مي بايد ولي بهتر است حتما با خود همراهي داشته باشيد كه مسيرها را خوب بداند و راهنماي شما باشد. ماشين خود را لب مرز پارك كنيد و سپس يك ماشين براي خود كرايه كنيد كرايه يك ماشين از 70 تا 100 دلار است. استفاده از وسايل نقيله عمومي شما براي بهره از وسايل نقيله عمومي مي توانيد از مترو و اتوبوس استفاده نماييد در ارمنستان اتوبوس هاي برقي و معمولي وجود دارد و شما مي توانيد از اين اتوبوس ها استفاده نماييد تا هزنيه سفر شما كم شود.براي سفر به ارمنستان شما مي توانيد  با خريد بليط هواپيما لحظه آخري هوايي به اين كشور رفته و در هزينه هاي خود نيز صرفه جويي نماييد. اقامت در هاستل براي سفر به ارمنستان نياز نيست لاكچري سفر كنيد سفر لاكچري هزنيه شما را بالا مي برد و شما براي تامين هزنيه هاي خود بايد از هاستل استفاده نماييد و بليط لحظه آخري هواپيما را خريداري نماييد. غذاي ارزان مي توانيد غذاي ارزان بخوريد يا با خود از ايران برخي از غذاها را ببريد تا كم تر هزينه كنيد . هزنيه غذا در اين كشور به طور كلي پايين است ولي شما مي توانيد با مديريت هزينه ها خود را بيشتر كاهش دهيد.

 

با صرفه ترين بليط هواپيما لحظه آخري ارمنستان

بازديد هاي رايگان براي سفر به اين كشور مي توانيد از بازديد هاي رايگان نيز استفاده نماييد در اين شهر برخي از مكان ها مانند مسجد آبي ، يادبود كشتار جمعي رايگان است و به طور كلي بازديد از موزه ها نيز بسيار گران نيست و شما مي توانيد با پرداخت حدود ده هزار تومن موزه ها را نيز ببينيد.   خريد ارزان در اين شهر سوپرماركت هاي ارزان نيز وجود دارد و شما مي توانيد با اندكي هزنيه خريد كنيد و هزنيه هاي سفر خود را كنترل نماييد. همه روزه پروازهاي متعددي به مقصد ايروان وجود دارد و شما مي توانيد با خريد بليط لحظه آخري ارمنستان به اين كشور سفر كنيد و ارزان سفر كنيد. اين كشور در دوراني جز خاك ايران بوده و به همين دليل از فرهنگ ايراني بسيار تاثير گرفته است و از اين رو شما مي توانيد با خريد بليط لحظه آخري ارمنستان با كم ترين هزينه با اين كشور سفر نماييد.   ارمنستان غذاهاي بسيار متنوعي دارد كه مي توانيد در اين كشوربا اين غذاها آشنا شده و طعم ان را بچشيد.  

ماهي كبابي اين غذا را د ركنار درياچه سوان بسيار يافت مي شود و بي نهايت خوشمزه است. شما مي توانيد ماهي قزل آلاي كبابي را در اين كشور تجربه نماييد.   هاريسا يكي ديگر از غذاهايي كه در اين كشور بسيار طبخ مي شود هاريسا است.. براي آماده سازي هاريسا، گندم و گوشت پرچرب (مرغ يا بره) را در آب و در زماني طولاني بر روي شعله ملايم گاز مي پزند. يكي از مهم ترين بخش هاي پخت هاريسا همين مدت طولاني طبخ آن است كه باعث مي شود غذا به خوبي جا بيفتد.   فاسوليا يكي از بهترين خورشت هاي ارمني، فاسوليا مي باشد. براي طبخ اين غذاي لذيذ كافيست تا بخش هميشگي غذاهاي ارمني، يعني گوشت را آماده كرده و در كنار لوبيا سبز و گوجه فرنگي در يك قابلمه بپزيد. خوب است

بدانيد كه ارمني ها فاسوليا را به همراه برنج و يا ديگر غلات مانند بلغور سرو مي كنند.   كوفته اين غذا منحصر ايران نيست و شما مي توانيد اين غذا  را در ساير كشورها نيز بيابيد و ارمنستان نيز يكي از كشورهايي است كه تحت تاثير فرهنگ ايران بوده است . براي پخت كوفته ابتدا نوارهاي گوشت را با وزنه هاي آشپزي كوبيده و صاف كرده و سپس آن ها را با مواد ديگري چون آرد، تخم مرغ، آب يا شير، پياز تفت داده و ادويه مخلوط مي كنند. در نهيات گلوله هاي گوشت و مواد را درون آب گذاشته و مي گذارند تا به همراه هم بپزند.اين غذا نيز مي تواند تجربه اي لذيذ براي شما در اين كشور باشد.   قاپاما   يكي از غذاهاي اصلي اين كشور قاپاما است كه شبيه به دلمه ايراني است كه كدو تنبل پر مي شود و علاوه بر برنج از ميوه هاي خشك مانند بادام، خرما، سيب، آلو، زغال اخته، زردآلو، آلو بخارا و كشمش پر مي گردد. اما نكته جالب در اين غذا اين است كه بر روي آن عسل نيز مي ريزند و با دارچين و شكر مخلوط مي كنند )   .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.